BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Wednesday 27 April 2011

RAHSIA BAGAIMANA BLOG ANDA JADI BURUAN TRAFIK

Photobucket
Saya dah mencuba akhirnya berhasil .amat berhasil. Hanya dengan mendaftar di apesal revolusi Blogger Malaysia anda akan mendapat sesuatu yang anda idamkan iaitu trafik berduyun-duyun datang ke blog anda daftar sekarang  di http://www.apesal.com/.
Photobucket
Sertai Komuniti Blogger Apesal Komuniti Apesal.com dapat membantu blog anda dengan meningkatkan traffik, membina backlink dan juga menghubungkan anda dengan blogger yang lain.Apesal.com akan mula beroperasi sepenuhnya pada 1hb Januari 2011. Jadilah antara yang terawal dengan menyertai kami. Bagaimana Apesal.com Berfungsi 1. Website Anda: Daftar blog anda dengan kami dan letakkan widget yang disediakan. Langkahnya sangat mudah dan tidak memerlukan kemahiran yang sangat rumit. 2. Post anda Setelah meletakkan widget di blog anda, anda boleh meletakkan post anda di bahagian page depan apesal.com setelah mendapat kelulusan dari pihak kami. Konsep Apesal.com berfungsi Setelah website anda mendapat kelulusan dari kami, anda dikehendaki meletakkan wiget kami di blog anda.

Kemudian, pengunjung dari blog anda akan klikpada widget kami dan akan membawa mereka ke apesal.com

Mereka kemudiannya akan dibawa ke blog orang lain.
Begitu juga dengan blog anda, post anda akan kelihatan di blog orang lain dan kami akan membawa pengunjung kembali kepada anda.
Jadi,semakin hari pengunjung blog anda akan bertambah dari masa ke semasa.
Anda akan menerima 150-200% pengunjung yang anda hantar ke Apesal.com. Ini bermakna jika anda menghantar 1000 klik dari widget anda, kami akan menghantar 1500-2000 penggunjung yang berminat dengan post anda. Jika anda terlampau risau tentang traffik, kami di Apesal.com akan membantu anda. Meletakkan Widget Di Blog Anda Anda akan diberi satu kod, dan anda cuma perlu meletakkan kod tersebut di blog anda. Dan kemudian, website anda sudah bersedia menerima traffik dari kami. Prestasi kami sehingga 18 FEBRUARI 2011 Dengan sokongan ramai blogger, kini kami memperoleh 200,000 pengunjung sebulan sejak dilancarkan pada 1 Januari 2011 yang lalu.
Status Kami sehingga kini
Perbezaan Apesal.com dengan web komuniti blogger yang lain Kami sentiasa menghantar traffik kepada post-post anda yang lama, jadi post lama anda akan sentiasa dibaca oleh pengunjung-pengunjung yang berminat. Ianya percuma Sudah tentu, Apesal.com Ianya percuma. Anda hanya perlu meletakkan widget kami di blog anda. Jika anda gagal menerima traffik dari kami, anda boleh menarik diri dari program ini. Ingat, Kami hanya menghubungkan blogger bukan platform iklan percuma. Widget boleh di ubah mengikut design blog anda.

4 comments:

Cik Su Life Cycle said...

wah.. best nie..

Unknown said...

dah join jgk..mekasih

namialus67 said...

Baru nak joint ni,try tengok n test...

Amang'Z said...
This comment has been removed by the author.