BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Sunday 27 March 2016

Hantu Raya meniduri isteri selepas seminggu kematian suami

                                                                                          hantu raya belaan

Kisah Benar Arwah Ratah Isteri Setiap Malam|Seorang isteri terkejut apabila suaminya yang telah di kebumikan seminggu lalu pulang kerumah menagih seks darinya.wanita yang berusia awal 40 an itu tergaman apabila terdengar suara suaminya mengetuk pintu pada waktu tengah malam.


Apabila dibuka pintu wanita itu mendapati lelaki yang tercengat di hadapanyya ialah suaminya sendiri dan dia terpaksa membenarkannya masuk,semenjak dari pada itu lelaki jelmaah suaminya itu selalu datang melakukan hubungan seks dengannya. Saya tidak dapat berbuat apa-apa saya seolah oleh terpaku,saya menuruti apa saja kemahuannya katanya.



Oleh karena layanan yang memuaskan dan amat luar biasa dia sentiasa menunggu jelmaan itu setiap malam.hubungan itu hampir berlangsu setahun sehinggalah pada suatu hari ketika kedengaran azan subuh dia di kejutkan oleh dunia khayalan.setelah membuat rawatan perubatan islam dia mendapati jelmaan suaminya itu ialah hantu raya  peliharaan suaminya.

                                                                                                photo hiasan

Apa itu saka?

Secara ringkasnya, Saka adalah jin atau jin-jin yang diwarisi daripada seorang manusia kepada seorang manusia lain sama ada secara disedari atau tidak, dan secara kebiasaannya adalah melibatkan keturunan.
Saka juga adalah antara perbuatan ilmu hitam yang sudah lama wujud dan diamalkan oleh individu tertentu di dunia ini termasuk di Malaysia.

Pelbagai kesan buruk dan masalah yang akan timbul pada masa panjang dan kemuncaknya menyebabkan manusia itu melakukan dosa besar dengan menyekutukan Allah iaitu syirik kepada Allah Ta’ala, syirik adalah suatu perbuatan yang termasuk didalam dosa-dosa besar. “Barangsiapa yang mempersekutukan Allah (dengan sesuatu yang lain), maka sesungguhnya ia telah melakukan dosa yang besar.” (Surah An Nisaa’: 48).



http://jelita54.blogspot.com/p/produk.html


Copyrighted.com Registered & Protected 
RM8Q-IIBJ-OE0K-OKRS

No comments: