BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Tuesday 26 April 2011

Rahsia Bibir Dan Lifstik

Lifstik dan wanita tidak dapat dipisahkan. Apakah rahsia pemakai lifstik pada bibirnya? 

Photobucket 
Hari ini aku nak cerita pasal lifstik atau gincu bibir dan wanita. Aku taklah pakai lifstik pun. Cuma aku minat tengok bibir wanita pakai lifstik..Sesekali aku nak tukar topik pulak, asyik novel je kadang-kadang bosan juga pembacakan. Aku sebenarnya tak ada idea langsung nak cerita pasal wanita dan lifstik ni.
Tapikan aku ada sedikit pendapat tentang topik ini dari kaca mata dan pergaulan aku dengan agak ramai juga gadis-gadis dan wanita:
Antaranya:
Kalalu wanita memakai lifstik warna merah pekat itu menandakan dia kuat seks,
Kalau warna merah jambu (pink)  pemakainya seksi dan suka berkasih sayang.
Kalau wanita suka pakai bemacam-macam warna, maknanya dia wanita bebas yang tidak suka dibelenggu. .Itu je yang boleh aku komenlah.

Tapi aku ada copy  topik tentang ini dari beberapa blogger lain untuk sama-sama kita jadikan ilmu. Kekadang kita terlepas padnang cerita tentang lifstik ni dari blogger lain so tak salahlah aku copy untuk pembaca-pembaca yang terlepas peluang untuk mengetahui tentang rahsia wanita dan lifstik ni. Kat bawah ni aku ada petik artikal2 yang best jugalah.:
Photobucket
Antaranya aku petik dari :http://mforum.cari.com.my (pemilik artikal ini aku tak tahu, haraf-haraf dia tak marah) dan dari http://halaqah.net.
So kat sini tak muat nak aku tulis. Nak tahu lebih lanjut, pembaca boleh klik sini (KLICK SINI)