BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Friday 22 April 2011

PERTANDINGAN MENULIS AYAT-AYAT CINTA DAN LIRIK LAGU

Photobucket
Saya sedang mencari mereka-mereka yang berbakat, atau tak berbakat pun tak apa boleh cuba untuk sertai pertandingan menulis lirik lagu atau ayat-ayat cinta contoh seperti di bawah ini: Petandingan ini terbuka kepada sesiapa saja. Tulis je apa yang terlintas di kepala.Bukan kena bayar pun. Kemudian emailkan nama penuh, alamat, no kad pengenalan, kalau ada nama pena atau orang putih kata nick name boh jelah. Lirik terbaik akan dijadikan lagu untuk album yang baka saya terbitkan. Bukan saya nyanyi tapi ada artislah .Saya just composer cipta lagi je. Nak keterangan lanjut col saya 0173226718. Apa yang anda dapat bila menang? Ni tengok kat bawah ni:-
1) Lirik paling menarik akan menerima ganjaran RM150
2)Lirik kedua menarik RM100
3) Lirik ketiga menarik menerima RM50
4) Jika lirik anda kami jadikan lagu kami akan daftar nama anda dengan persatuan composer (MACP dan  PPN) untuk mendapatkan royati apabila lagu-lagu daripada hasil tulisan lirik anda berkumandang di radio.
5) Anda berpeluang menulis terus lirik lagu untuk kami.
Photobucket
  Yang ni kira contoh, tapi tak payalah nak boh photo macam tu..
Ok apa-apa pun nak cuba, try test...sama anda boleh atau tidak menulis lirik anda emailkan penyertaan anda ke selendang52@gmail.com. Tiada tarikh tutup ditetapkan....
PhotobucketPhotobucket

3 comments:

Anonymous said...

bro gua nak hantar lebih dari satu idea boleh?

Hasz Ramlan said...

saya ada hantar slh 1 karya saya kt emel saudara tapi masih tiada jawapan...tq :)

Unknown said...

dah terlambat ke?saya ada banyak lagu nak kongsi,