BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Wednesday 13 April 2011

SEPI SEORANG PERINDU

KETIKA OMBAK MEMBELAH PANTAI AKU MASIH DI SINI MENUNGGU MU SABAN HARI TANPA RASA JEMU.

Sesaat aku melupakan ingatan ku padamu aku terasa kosong dalam diri. Ketika aku lena di ulit mimpi engkau hadir dalam samar malam menyapa kau dengan senyuman. Kembali mu ku tunggu namun tak mungkin akan terjadi. Hilangmu sukar untuk aku cari pengganti. Buka patah tumbuh hilang berganti, akan tetapi patah sayapku namun ku terus terbang jua tanpamu di sisi. Aku seorang perindu sepi.

Doaku sentiasa mengiringmu agar engkau bahagia disisi-Nya. Aku tahu dia lebih menyayangimu. Dan kau tahu yang kau tidak terlepas tetap menyayangimu meskipun kau tiada. Tak mungkin kamar sepi ini di isi dengan insan lain.Aku rela sendiri sekalipun aku sepi. Aku pasti malam-malam seterusnya engkau menemaniku sekalipun hanya dalam mimpi.

No comments: