BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Sunday 24 April 2011

Jangan Biarkan Cinta Itu Musnah

Photobucket
Kucing pun pandai berkasih sayang. 

Tenggok ni manjanya dia dengan sijantan. Manusia selagi belum benikah jangan cuba-cuba. Kadang aku pelik dengan orang Melayu kita ni, belum dapat semua nak dipegangnya. Masa bercinta jalan pegang tangan, pegan pinggul pegang bahu, lepa-lepa dia cium, ada yang tak segan berkucup depan orang ramai.

Yang dok tersorok kat semak pun ada beromen, Tak kisah gatal di gigit nyamuk, atau ada serangga berbisa, ke, Semua itu seronok dan sedap belaka.

Bila dah bernikah, baru setahun tidur pun ada yang asing-asing. Baru kahwin bukan main peluk.. Entahlah macam mana nak jadikan orang kita tidak mudah terjebak kepada masalah seks bebas... Bukan semua tapi hampir semua kalau tidak dicegah. Jadi janganlah nak adakan mata pelajaran seks. Siap nak jadi model untuk lakukan seks? Tak ada mata pelajaran pun budak2 sekarang dah pakar.. Macam mana kalau mata pelajaran seks ada. Kan lebih baik utamakan didikan agama dan moral...

 Aku cakp je untuk kesedaran semua, bukan membangkang. Aku tetap aku

No comments: