BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Wednesday 5 September 2012

Rahsia Bagaimana Pasangan Setelah berkahwin Cepat Dapat Anak

(Gambar Hiasan)

Biasa antara kitaran haid 21-35 hari. Dijangka ovulasi berlaku pada 15 hari jadual putaran, tetapi juga boleh berlaku pada bila-bila masa antara hari 13 hingga 19, iaitu, tempoh selama kira-kira 7 hari. Intensiti hubungan seksual mesti mula meningkat dua hingga tiga hari sebelum tarikh tempoh subur.

Berikut adalah beberapa posisi seks yang sering disyorkan untuk mempercepatkan kehamilan:

Pegang badan wanita dalam apa-apa cara, kedua-dua kaki di atas kedua-dua bahu seorang wanita bersandar terhadap seorang lelaki, jadi lokasi faraj dalam kedudukan tegak. Kedudukan ini memastikan bahawa sperma boleh ditempatkan disembur terus sepanjang akhir vagina berhampiran serviks.
Kedudukan di mana lelaki atas wanita kerana dia tersekat pelvis beliau dengan bantal kecil atau sederhana. Ini membolehkan sperma untuk menyelesaikan lebih lama dan mempunyai peluang untuk berenang melalui serviks.



(Gambar Hiasan)

Jangan prop bantal yang terlalu besar. Ini adalah berbahaya kerana sperma akan memasuki tergengan belakang serviks, sebelum akhirnya tewas.
Kedudukan lelaki menembusi dari belakang wanita itu. Ini postur di samping untuk membenarkan kedalaman penyusupan juga memuaskan kepada pembukaan faraj. Kedudukan ini membolehkan pecah air mani ke dalam rahim.
Selepas sperma suami dipancarkan selama 10 -20 minit melihat bahawa wanita tidak kekal dalam kedudukan berbaring untuk bergerak ke hadapan pembohongan sikap ini dalam satu minit kerana masa ini simen cecair akan cair. Ia juga merupakan satu usaha untuk membuat kesuburan wanita boleh dikekalkan.

No comments: