BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Thursday 17 March 2016

Melalui kajian lebih kurang 85 peratus gadis melayu hilang kesucian


 
Sekadar gambar hiasan

Mengikut kajian lebih kurang 85 peratus gadis melayu hilang kesuciannya, Kebanyakannya berpunca daripada perbuatan berzina, perlakuan kaum sejenis (lesbian) dan perlakuan onani dorongan seksual, Bagaimana masalah ini boleh dibendung ianya berpunca daripada dorongan gejala sosial.Antaranya terdapat banyaknya website atau blog yang memaparkan perkara-perkara berunsurkan seks antaranya filem lucah dan gambar-gambar lucah.

Kebanyakan berlaku gejala ini berpunca keinginan merasa dan mencuba setelah berlakunya ransangan. Akhirnya mereka terjebak dengan gejala ini. Jika terjadinya seorang gadis hilang kesucian, maka harapan untuk memiliki semula kesucian agak mutahil, berlakulah penyesalan.


Apa yang merunsingkan gadis-gadis yang telah hilang kesuciannya ialah apabila ingin berkahwin kelak, dalam islam seseorang gadis itu tidak dibenarkan berterus terang tentang perbuatan ketelanjurannya pada pasangan bakal suaminya ia melibatkan keaiban peribadi sehingga menimbulkan masalah penceraian atau berakhir dengan fitnah.

Hari ini melalui kajian saintifik dan perubatan tradisional terdapatnya cara untuk memulihkan semula kesucian seseorang gadis itu. Antaranya konsep pembedahan plastik atau perubatan secara tradisional yang telah diamalkan oleh orang-orang melayu sejak turun temurun dan pada akhirnya masalah ini dapat diselesaikan. 

Bagi gadis-gadis yang menghadapi masalah ini anda boleh mendapatkan khidmat nasihat serta perubatan melalui link berikut, sila layari :-


Copyrighted.com Registered & Protected 
IJ8X-EKYE-5POW-OSHN

Guests

No comments: