BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Tuesday 23 August 2011

Di Mana Sayang

Artikal ini pada mula ditulis oleh Farah Fafa dalam FB nya, saya tertarik hati lantas saya sembang dengannya. walaupun baru je kenal, Farah tak sombong... so saya minta izin nak ambik artikal ni untuk di abadikan dalam blog saya, dia setuju. So saya designlah macam ini.Inilah hasilnya... Terima kasih Farah...

Dimana Sayang..
Ginjal tanya Jantung.. "sayang di mana?" Jantung jawab tak tahu.. Jantung pun tanya Paru-paru.. ''sayang di mana?'' ... Paru-paru cakap tak tahu.. Paru-paru tanya hati.. ''sayang di mana?'' Hati pun jawab.. sayang ada kat sni.. Ginjal, Jantung dan Paru-paru hairan.. Kenapa sayang ada di Hati? Hati jawab.. Hati dipilih oleh Allah untuk memiliki sayang.. Kerana sayang, Hati rela menangis, Hati rela di lukai.. Dan kerana sayang, Hati rela berkorban...





Kiriman:
oleh: Farah Fafa:
smk dato mahmud paduka raja 1:
farah.asyikeen@yahoo.com

No comments: